Sidor

torsdag 20 januari 2011

Solen i Vattumannen







11:18:31 20 Januari 
Solen inträder i Vattumannen.
Här följer en tid av upproriskt revolterande från det kända, nu är det dags att ta fram Jimmy Dean Rebellen i dig och observera omgivningen genom att frigöra dig från givna omständigheter så kan du få högre insikter .

Det är dags att bryta mönster i struktur och rutin i vardagen för att öka medvetandet .Genom att sätta våran egen säkerhet i fara , protestera mot all auktoritet så kan vi nå ett högre syfte.

2 kommentarer:

  1. Hej bästa!

    En liten nyhet är kanske att Solen går in i Vattumannen först 2011-02-13 c:a kl. 03.30. Astrologi betyder läran om stjärnorna. Inte geologi, d.v.s. läran om jorden. Jag syftar till medtodfelet som gjordes i Grekland i vår tidräknings begynnelse. Att man band fast vårdagjämningen till 0° Väduren. Det renderar med stor sannolikhet att du själ har solen i Tvillingarna och inte i Kräftan. Länkar till en mycket! bra bloggare.
    M.v.h. R.C.
    http://siderisk.blogspot.com/2009/03/sideriska-siktet.html

    SvaraRadera
  2. Hej aucarreau, jo enligt vedisk astrologi så har jag solen i tvillingarna eftersom dem anänder siderisk astrologi och inte som vi i västerlandet =>
    Jag är medveten om metodfelet och om jag skulle kolla i en panchang ( ursäkta ev stavfel) så skulle med all säkerhet solen träda in i vattumannen den 13/2 och inte i fisken .
    Jag ska kolla in länken , tack för bra kommentar

    SvaraRadera